کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در سن ۴۶ سالگی؛

شهرام عبدلی درگذشت

6 اسفند 1401 ساعت 12:08

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.


شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.


به گزارش سینماایده آل؛ شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون شامگاه ۲۸ بهمن ماه دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم مشهد منتقل شد. این بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

مشاور رسانه‌ای پروژه آسوده باش با اعلام این خبر افزود: سریال در حال تولید «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار و تهیه‌کنندگی امیر رحیم‌زاده و مرتضی اسکافی آخرین فعالیت این بازیگر است که وی تنها در چند پلان که مربوط به بخش تیتراژ کار می‌شد، مقابل دوربین رفت.

حسن حج‌گذار؛ کارگردان سریال «آسوده باش» ضمن عرض تسلیت به خانواده شهرام عبدلی و جامعه هنری اعلام کرد به احترام و برای زنده نگه داشتن یاد آخرین هنرنمایی این بازیگر در عرصه بازیگری، پلان‌های تصویربرداری شده از وی را در این سریال استفاده خواهد کرد.

سریال خط قرمز اولین حضور رسمی عبدلی در قاب تلویزیون است. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل ها و دختری در قفس از فیلم‌های سینمایی وی است، او تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه نیز به ایفای نقش پرداخته است.

شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون بود.

سینماایده آل درگذشت  این هنرمند را به جامعه سینما و تلویزیون و خانواده او تسلیت می‌گوید.


کد مطلب: 3270

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/3270/شهرام-عبدلی-درگذشت

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir