کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رونمایی از تیزر «برادران سوپر ماریو» Super Mario Bros Movie

25 بهمن 1401 ساعت 16:31

استودیوی ایلومینیشن و برادران وارنر تیزر نوآورانه‌ای برای فیلم «برادران سوپر ماریو» (The Super Mario Bros Movie) رونمایی کردند


.
استودیوی ایلومینیشن و برادران وارنر تیزر نوآورانه‌ای برای فیلم «برادران سوپر ماریو» (The Super Mario Bros Movie) رونمایی کردند که این تیزر ماریو و لوییجی را در حال تعمیر لوله ها و سینک‌های مشتریان اهل بروکلین و کوئینز نیویورک نشان می‌دهد، یکی از مشتریان می‌گوید از برادران سوپر ماریو متشکرم ظاهراً تنها چیزی که خالی نکرده اید حساب بانکی من است! برادران وارنر یک وبسایت نیز برای برادران سوپر ماریو ساخته اند و به مشتریان اطمینان میدهند کسب وکار آنها خانوادگی است.
.
«کریس پرت» در نقش ماریو، «چارلی دی» در نقش لوییجی «آنیا تیلور جوی» در نقش پرنسس پیچ، «جک بلک» در نقش بوزر، «کیگان مایکل کی» در نقش وزغ، «ست روگن» در نقش کونگ الاغ، «فرد آرمیسن» در نقش کونگ بداخلاق، «کوین مایکل ریچاردسون» در نقش کامک و «چارلز مارتینت» در این انیمیشن صداپیشگی خواهند کرد.
.
آرون هورواث و مایکل جلنیک کارگردانان فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته متیو فوگل بوده‌اند که در سال ۱۹۹۳ فیلمی به همین نام بر اساس بازی «سوپر ماریو» تولید شده بود که آن فیلم در گیشه موفق نبود و در حالی که با بودجه ۴۸ میلیون دلاری به تولید رسیده بود به فروش ۳۹ میلیون دلاری در سراسر دنیا رسید.
.
فیلم «برادران سوپر ماریو» ۷ آوریل ابتدا در سالن های سینما اکران خواهد شد و ۴۵ روز بعد در دسترس مشترکین پیکاک قرار خواهد گرفت.


کد مطلب: 3228

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/3228/رونمایی-تیزر-برادران-سوپر-ماریو-super-mario-bros-movie

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir