کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به کارگردانی حامد محمدی

احتمال اکران «چپ راست» از چهارشنبه

18 دی 1401 ساعت 11:57

طبق شنیده‌ها فیلم سوم حامد محمدی بالاخره از محاق درآمده و روی پرده می‌رود


 


فیلم کمدی «چپ راست» به کارگردانی حامد محمدی برای بار چندم در آستانه اکران قرار گرفته و خبرهایی درباره اکران آن از چهارشنبه 21 دی شنیده می‌شود. این فیلم قرار بود زمستان سال گذشته به نمایش در بیاید که در آستانه اکران، از نمایش آن جلوگیری شد. اواخر خرداد امسال بار دیگر زمزمه‌هایی درباره اکران آن به گوش رسید اما باز هم بی‌نتیجه ماند.
به گزارش فیلم‌نیوز، خبرگزاری تسنیم از اکران فیلم «چپ راست» به کارگردانی حامد محمدی از چهارشنبه 21 دی خبر داده. به احتمال زیاد یکشنبه 18 دی بعد از جلسه شورای صنفی نمایش، نتیجه تصمیم قطعی درباره اکران فیلم اعلام خواهد شد.
فیلم«چپ راست» به کارگردانی حامد محمدی قرار بود زمستان سال گذشته و همزمان با بازگشایی سینماها بعد از دوران کرونا روی پرده سینماها برود، اما چند روز مانده به اکران به دلیل عدم اعمال اصلاحات اعلام شده به تهیه‌کننده از نمایش عمومی آن جلوگیری شد. این مسئله با واکنش تهیه‌کننده فیلم روبه‌رو شد و نهایتا  قرار بر این شد که «چپ راست» به عنوان یکی از فیلم‌های اکران تابستان روی پرده برود، اما باز هم خبری از آن نشد.
حالا باید دید طبق خبر منتشر شده در تسنیم، آیا مشکل اکران «چپ راست» واقعا حل شده و از چهارشنبه اکران آن شروع خواهد شد یا اینبار هم در حد یک خبر باقی می‌ماند.
فیلم «چپ راست» سومین ساخته سینمایی حامد محمدی است که به تهیه‌کنندگی پدرش منوچهر محمدی آن را جلوی دوربین برده است. این فیلم یک کمدی سیاسی است که در آن بازیگرانی چون رامبد جوان، ویشکا آسایش، پیمان قاسمخانی و سارا بهرامی بازی دارند.
 


کد مطلب: 3056

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/3056/احتمال-اکران-چپ-راست-چهارشنبه

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir