کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشار تعدادی از اهداکنندگان جوایز

آشتی سلبریتی‌ها با گلدن گلوب

14 دی 1401 ساعت 14:24

گلدن گلوب ۲۰۲۳ با اعلام اسامی شماری از اهداکنندگان جوایز امسال نشان داد سلبریتی‌ها دوباره برگشته‌اند.


به نقل از ورایتی، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود اهداکنندگان هشتادمین دوره جوایز گلدن گلوب را معرفی کرد.
در جشنی که ۱۰ ژانویه برگزار می‌شود قرار است آنا د آرماس، جیمی لی کورتیس و کوئنتین تارانتینو جوایز برندگان را به آنها اهدا کنند.
نیسی نش-بتس، آنا گاسیتر، بیلی پورتر، کولمن دومینگو، ناتاشا لیون، میکلا جائه رودریگز، نیکل بایر و تریسی مورگان دیگر چهره‌های حاضر برای این کار در مراسم امسال خواهند بود.
چهره‌های دیگری که انتظار می‌رود در مراسم امسال حضور داشته باشند شامل آستین باتلر بازیگر «الویس»، تیم فیلم «فابلمن‌ها» شامل استیون اسپیلبرگ، میشل ویلیامز و تونی کوشنر و به احتمال زیاد دنیل کریگ برای فیلم «پیاز شیشه‌ای: رمز و راز چاقو» هستند.
پارک چان ووک، کارگردان «تصمیم برای ترک» که فیلمش برای بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان نامزد شده و فلیکس کامرر و دانیل برول ستاره‌های فیلم «در جبهه غرب خبری نیست» نیز در این فهرست حضور دارند.
نامزدهای تلویزیونی که در جشن امسال حضور خواهند داشت عبارتند از: کوین کاستنر برای سریال «یلوستون»، شریل لی رالف برای «ابوت ابتدایی»، جولیا گارنر با ۲ نامزدی برای «ازارک» و «اختراع آنا»، الیزابت دبیکی برای «تاج»، جین اسمارت و هانا آینباندر بازیگران «هکس»، جینا اورتگا بازیگر سریال «چهارشنبه»، کیلی کوکو بازیگر «خدمه پرواز»، جسیکا چستین بازیگر «جورجی و تامی»، اندرو گارفیلد بازیگر «زیر پرچم بهشت» و جرمی آلن وایت بازیگر «خرس» هم احتمالاً در این مراسم شرکت خواهند کرد.
پس از حدود ۲ سال واکنش شدید جدی و انتقاد برای عدم تنوع در اعضای انجمن مطبوعات خارجی هالیوود و شکایت از شیوه‌های تجاری غیراخلاقی آن، گلدن گلوب اکنون سعی دارد تا دوباره خود را به عنوان یکی از داغ‌ترین مراسم اهدای جوایز هالیوودی بازیابی کند و نشان دهد هنوز می‌تواند در رای‌گیری برای جوایز اسکار و انجمن بازیگران تاثیرگذار باشد.
برندان فریزر، بازیگر «نهنگ» تنها نامزدی است که به صورت رسمی اعلام کرد به دلیل تجربه قبلی خود با این انجمن در آن شرکت نخواهد کرد. چهره‌های دیگری هم ممکن است در مراسم نباشند که نه به دلیل مخالفت با گلدن گلوب بلکه به دلایل دیگر است. برای مثال هیو جکمن بازیگر «پسر» به دلیل این که در نیویورک خواهد بود زیرا در حال بازی در برادوی در نمایش «مرد موسیقی» است، امکان حضور در مراسم را ندارد. جان لیتگو که برای «پیرمرد» نامزد شده هم در اروپا در حال فیلمبرداری است، در حالی که دیگو لونا نامزد «اندور» هم در حال تولید فصل دوم سریال «جنگ ستارگان» است.
گلدن گلوب همچنین دوشنبه اعلام کرد که کلوئه فلاور، هنرمند، آهنگساز و تهیه کننده در برنامه با آهنگ جدیدی به نام «ساعت طلایی» حضور دارد.
امسال برنامه گلدن گلوب به صورت پخش تلویزیونی سه ساعته که به صورت زنده از شبکه NBC و پیکاک از بورلی هیلتون پخش می‌شود، به میزبانی جرود کارمایکل برنده جایزه امی برگزار می‌شود.
قرار است در این مراسم به رایان مورفی با اهدای چهارمین جایزه کارول برنت ادای احترام شود و ادی مورفی هم با جایزه سیسیل بی. دمیل تجلیل شود.
 


کد مطلب: 3042

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/3042/آشتی-سلبریتی-ها-گلدن-گلوب

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir