کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با بازی ترانه علیدوستی

نمایش کنعان در فیلمنت

5 دی 1401 ساعت 18:39

پلتفرم فیلمنت که مدتی است فیلم‌های ایرانی را با پوسترهای اختصاصی خودش عرضه می‌کند، صبح روز یکشنبه چهارم دی ماه فیلم سینمایی«کنعان» را با پوستری منقش به تصویر ترانه علیدوستی منتشر کرد.


«فیلمنت» در ادامه تکمیل آرشیو فیلم‌های ایرانی خود، اینبار به سراغ فیلم «کنعان» رفته و این ساخته مانی حقیقی را از صبح یکشنبه چهارم دی ماه 1401 روی پلتفرم خود بارگذاری کرده است. فیلمنت در راستای هویت بصری پلتفرمش برای هر فیلم ایرانی پوستری اختصاصی طراحی می‌کند که ارتباطی با پوسترهای اصلی فیلم ندارد، در همین راستا برای فیلم «کنعان» هم پوستری اختصاصی طراحی شده که در آن از تصویری از ترانه علیدوستی استفاده شده است.
فیلم «کنعان» سومین ساخته سینمایی مانی حقیقی بعد از فیلم‌های «آبادان» و «کارگران مشغول کارند» محسوب می‌شود. این فیلم براساس فیلمنامه مشترکی از حقیقی و اصغر فرهادی محصول سال 1386 است که با بازی ترانه علیدوستی، محمد رضا فروتن، بهرام رادان، حسن معجونی و افسانه بایگان جلوی دوربین رفت.
این فیلم داستان زنی است به نام مینا(ترانه علیدوستی) که زمانی دانشجوی مرتضی بوده که حالا ده سالی است از ازدواجشان می‌گذرد. او تصمیم می‌گیرد از مرتضی جدا شود و برای ادامه تحصیل به کانادا برود و…
فیلمنت همراه با فیلم «کنعان»، فیلم‌های«ردپای‌گرگ» ساخته مسعود کیمیایی، «دختری با کفش‌های کتانی» ساخته رسول صدر عاملی و «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیر قیدی را هم عرضه کرده است.
 


کد مطلب: 3004

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/3004/نمایش-کنعان-فیلمنت

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir