کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجموعه‌ای با 32 قسمت

پایان تصویربرداری سریال سروش صحت

27 آذر 1401 ساعت 14:24

تصویربرداری سریال جدید سروش صحت با نام «مگه تموم عمر چند تا بهاره» در شهرهای تهران، اصفهان و جزایز قشم و کیش به سرانجام رسید


تصویربرداری سریال جدید سروش صحت با نام «مگه تموم عمر چند تا بهاره» در شهرهای تهران، اصفهان و جزایز قشم و کیش به سرانجام رسید و این سریال به زودی در 32 قسمت آماده پخش از شبکه خانگی می شود.
به گزارش فیلم نیوز، سروش صحت بیش از یکسالی است که درگیر ساخت یک سریال کمدی با نام «مگه تموم عمر چندتا بهاره» است. این سریال از محصولات مشترک «فیلیمو» و «نماوا» است که به تهیه کنندگی محمد رضا تخت کیشیان تهیه و تولید شده است.
طبق گفته قدرت الله ایزدی (آقا رشید) تصویربرداری این سریال در شهرهای تهران، اصفهان و جزایر قشم و کیش به پایان رسیده و سریال هم اکنون در مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد. قرار است سریال جدید سروش صحت در 32 قسمت آماده پخش شود.
در این سریال که جز آثار پربازیگر شبکه خانگی است علی مصفا ، کاظم سیاحی، هوتن شکیبا، پژمان جمشیدی، وحید آقاپور، آناهیتا افشار ، گیدا ویشکی و… بازی دارند.
صحت به مانند کارهای اخیرش از جمله «شمعدونی»، «لیسانسه ها»، «جهان با من برقص» فیلمنامه این سریال را همراه با ایمان صفایی نوشته است.
سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره» در سکوت کامل خبری تولید شده و هنوز هیچ خبر و عکسی از آن رسانه ای نشده است.
پخش سریال «روزی روزگاری مریخ» به زودی به پایان می رسد و به احتمال زیاد سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره» جایگزین آن خواهد شد.
 


کد مطلب: 2966

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/2966/پایان-تصویربرداری-سریال-سروش-صحت

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir