کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماوا:

ساترا پاسخ گو نیست

24 آبان 1401 ساعت 8:37

بلاتکلیفی نمایش شبکه مخفی زنان


دو روز بعد از پخش نشدن قسمت پانزدهم سریال«شبکه مخفی زنان»، نماوا به عنوان پخش کننده و تولید کننده سریال واکنش نشان دادو ضمن عذر خواهی از مخاطبانش اعلام کردکه ساترا در این زمینه پاسخگو نیست و قسمت پانزدهم وضعیتی بلاتکلیف دارد.
 قسمت پانزدهم سریال «شبکه مخفی زنان» قرار بود طبق روال هفتگی خود ساعت 12 ظهر جمعه توزیع شود، اما در موعد مقرر این اتفاق نیفتاد تا به این ترتیب روند پخش سریال متوقف شود.
بعد از گذشت دو روز ، پلتفرم نماوا به عنوان تولید‌کننده و پخش کننده سریال واکنش به این ماجرا واکنش نشان داد. نشان داد. در اطلاعیه‌ای که از سوی روابط عمومی این پلتفرم صادر شده آمده :« سریال شبکه مخفی زنان با وجود پیگیری‌های مدیران نماوا با عدم پاسخگویی از سمت ساترا روبه‌رو شد. سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) تا این لحظه هیچ توضیحی مبنی بر دلیل عدم پخش این قسمت ارائه نداده است. لازم به ذکر است که تمامی چهارده قسمت پیشین این سریال بعد از ارائه ممیزی‌ها و اصلاحات از سمت ساترا و اعمال آن‌ها روی پلتفرم نماوا بارگذاری شده است.»
درپایان این اطلاعیه نماوا ضمن عذر خواهی از مخاطبانش اعلام کرده که همچنان پیگیر وضعیت پخش قسمت پانزدهم سریال«شبکه مخفی زنان» است :«نماوا ضمن عذرخواهی از تمامی مخاطبان محترم این سریال، در تلاش است تا پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی مسئولان مربوطه دریافت و مشکل پخش این سریال را برطرف کند.»
سریال شبکه مخفی زنان در 30 قسمت به کارگردانی افشین هاشمی و براساس فیلمنامه‌ای از محمد رحمانیان تهیه و تولید شده است.
 


کد مطلب: 2842

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/2842/ساترا-پاسخ-گو-نیست

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir