کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به کارگردانی نیل گیمن

بن کینگزلی در موارد خشونت آمیز

17 مهر 1401 ساعت 23:59

بن کینگزلی در فیلم اقتباسی از رمان «موارد خشونت آمیز» نوشته نیل گیمن بازی می‌کند.


 بازیگر سرشناس بریتانیایی قرار است در یک فیلم اقتباسی که بر مبنای رمانی گرافیکی از نیل گیمن ساخته می‌شود، نقش‌آفرینی کند.
این رمان یک رمان گرافیکی است که دیو مک‌کین تصویرگری آن را برعهده داشته و قرار است توسط مایک کری فیلمنامه آن نوشته شود و کالم مک کارتی کارگردانی و کامیل گاتین تهیه کنندگی آن را انجام دهد. این گروه تیم سازنده «دختری با همه استعدادها» بودند.
مایک کری پیشتر نوشتن فیلمنامه «لوسیفر» و دیگر کتاب‌های گیمن را که در جهان «مرد شنی» می‌گذرند در کارنامه دارد.
«موارد خشونت‌آمیز» سفری به جهان ذهنی نیل گیمن است و وی در آن خاطرات تکه‌تکه‌ای از دوران کودکی خود و ملاقات با متخصص استخوانی که زمانی برای آل کاپون کار می‌کرد را بازگو کرده است. این کتاب داستانی تاریک و پیچیده درباره ماجراها، حافظه ما و خشونت است و نشان می‌دهد نمی‌توان از گذشته فرار کرد.
کینگزلی در نقش این متخصص استخوان بازی می‌کند. وی با تاکید بر اینکه با این فیلم صدای کودک درون ما شنیده می‌شود گفت این فیلم درباره گفت‌وگوی ما با سیاهی‌هایی است که شخصیت‌های پدرسالار در زندگی ما ایجاد می‌کنند و مهم‌تر از همه درباره گرفتن حق است.

بن کینگزلی ۷۸ ساله به تازگی با بازی در نقش نقاش اسپانیایی سالوادور دالی دیده شده است. او اخیراً به پاس از یک عمر فعالیت هنری‌اش در جشنواره بین‌المللی فیلم زوریخ تندیس طلایی این جشنواره را دریافت کرد.
وی سال ۱۹۸۲ برای ایفای نقش گاندی در فیلمی به همین نام جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد.


کد مطلب: 2718

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/2718/بن-کینگزلی-موارد-خشونت-آمیز

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir