کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رونمایی در جشنواره ونیز

«کیت بلانشت» در نقش رهبر ارکستر سرشناس

6 شهريور 1401 ساعت 21:24

«کیت بلانشت» در فیلم جدید «تار» به کارگردانی «تاد فیلد» در نقش نخستین رهبر ارکستر زن تاریخ آلمان مقابل دوربین رفته است.



 «تاد فیلد» کارگردان آمریکایی پس از 16 سال دوری از سینما با فیلم «تار» در بخش رقابتی هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز حضور خواهد یافت و در این فیلم «کیت بلانشت» بازیگر برنده اسکار بازیگر استرالیایی در نقش «لیدیا تار» موسیقیدان مشهور و نخستین رهبر ارکستر زن در تاریخ آلمان بازی کرده است.

در خلاصه داستان «تار» (Tár) آمده است: «این درام روانشناختی داستان لیدیا تار، موسیقی‌دان مشهور را روایت می‌کند که تنها چند روز با ضبط سمفونی‌ای فاصله دارد که او را به اوج دوران حرفه‌ای فوق‌العاده‌اش می‌برد اما هنگامی که به نظر می رسد همه چیز علیه لیدیا در جریان است، پترا دختر خوانده شش ساله‌اش به عنوان یک پشتوانه عاطفی مهم برای مادر مبارزش ظاهر می‌شود.

«کیت بلانشت» تاکنون هفت بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و دو بار نیز با فیلم‌های «هوانورد» ساخته «مارتین اسکورسیزی» و «یاسمن غمگین» به کارگردانی «وودی آلن» در سال 2013 موفق به دریافت این جایزه شده است.

«نینا هاوس»، «نوئمی مرلان»، «سوفی کاور»، «جولین گلاور»، «مارک استرانگ»، «آلن کوردونر» و «سیلویا فلوت» دیگر بازیگران «تار» هستند که پس از رونمایی در جشنواره ونیز 2022 از تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.


کد مطلب: 2598

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/2598/کیت-بلانشت-نقش-رهبر-ارکستر-سرشناس

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir