کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روایت کارگردان سریال «مستوران» از مراحل تولید این سریال و قطع همکاری با پروژه؛

من را کنار گذاشتند

16 مرداد 1401 ساعت 21:16

آب پرور می‌گوید:کارگردان دیگری در حال ساخت «مستوران ۲» است




مسعود آب‌پرور، کارگردان سریال «مستوران» گفته علت اصلی پذیرش کارگردانی این سریال، حال‌ و هوای فانتزی آن بوده و برای ساخت فصل دوم سریال حضور ندارد، چراکه این فصل توسط کارگردان دیگری در حال ساخت است.
مسعود آب‌پرور، کارگردان سریال «مستوران» در گفت‌وگو ای گفته: خرداد ماه سال گذشته برای کارگردانی این مجموعه از من دعوت به عمل آمد و من قبل از اینکه به کار جواب مثبت دهم با کارگردان نخست سریال آقای سیدجمال سیدحاتمی گفتگو کردم، همچنین بخش‌هایی را که فیلمبرداری شده بود، دیدم. مجموع تحقیقاتم مرا متوجه کرد که با کاری فانتزی روبه‌رو هستم و به همین دلیل ساخته سریال را پذیرفتم.

او توضیح داد: برای پذیرش این کار دو چالش پیش‌رو داشتم که دوست داشتم با آن‌ها مواجه شوم؛ چالش اول فضای فانتزی کار بود و چالش دوم کار کردن با عواملی که تا به حال با آن‌ها کار نکرده بودم.

این کارگردان درباره ریسک پذیرش ساخت یک سریال که با کارگردان دیگری کار خود را آغاز کرده بود هم گفته: ابتدا رسم‌الخط اول را ادامه دادم اما به مرور تغییراتی را که مدنظرم بود، در کار اعمال کردم. در همین رابطه با اضافه شدن من به پروژه پیچش‌هایی در داستان شکل گرفت اما این امر هم به آهستگی به وقوع پیوست. نکته بعد اینکه چون فیلمنامه این سریال در زمان ساخت نوشته می‌شد من فرصت این را داشتم تا با نویسندگان درباره تغییرات و اظهارنظرهایی که مد‌نظرم هست، گفتگو داشته باشم.

آب‌پرور درباره فصل دو این سریال هم گفته: از نیمه دوم تیرماه، ضبط فصل دوم «مستوران» به کارگردانی شخص دیگری آغاز شده است و اینکه چرا من کارگردانی فصل جدید را برعهده ندارم پاسخش نزد صاحبان این مجموعه است.


کد مطلب: 2548

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/2548/کنار-گذاشتند

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir