کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محمد بحرانی:

«خندوانه» شاید به تاریخ بپیوندد

27 تير 1401 ساعت 23:09

محمد بحرانی با انتشار یادداشتی در فضای مجازی، از پایان ضبط «خندوانه» خبر داد و گفت که شاید دیگر این برنامه ساخته نشود. او از مردم خواست که هر گونه کم و کاستی برنامه و سازندگانش را ببخشند و بدانند آن‌ها تمام توانشان را برای این برنامه گذاشته‌اند.



به گزارش ایسنا، محمد بحرانی ـ صداپیشه جناب خان ـ در این یادداشت با یادآوری اینکه هفت سال از همکاری‌اش با «خندوانه» می‌گذرد و پیش از آن هم همکاری‌هایی با رامبد جوان داشته است، به سیل انتقادهایی که در سال‌های اخیر به دلایل مختلف به رامبد جوان شده است اشاره و تاکید کرد که گاهی خودش هم منتقد او بوده است.
بحرانی در عین حال نوشت: در این سال‌های همکاری با این آدم، بزرگترین انگیزه را دیدم برای ساخت یک برنامه درست و باکیفیت و شاهد بودم که برای رسیدن به این هدف تمام جان و وقت و انرژی و عشقش را گذاشته است.
او در ادامه اضافه کرده است: نمی‌دانم «خندوانه» توانسته اهداف سازندگانش را برآورده کند یا نه اما می‌دانم تمام تلاشش را کرده که یک برنامه سرگرم‌کننده باشد که دغدغه هم داشته باشد و حرف هم بزند و باور کنید حرف زدن با هزاران اصلاح برای رسیدن به پخش کار ساده‌ای نیست.
او سپس به امکان ساخته نشدن «خندوانه» اشاره کرده و آورده است: «ضبط «خندوانه» تمام شده و فکر می‌کنم ۱۰ برنامه برای پخش مانده باشد. شاید بعد از این «خندوانه» برای همیشه به تاریخ بپیوندد. معلوم نیست که دیگر «خندوانه» ساخته شود یا نه و معلوم نیست اگر ساخته شود من در «خندوانه» باشم یا نه. از شما خواهش می‌کنم هر گونه کم‌کاری و خطایی را که در این سال ها از خندوانه، سازنده‌اش رامبد جوان و همکارانش دیده اید، به بزرگی خودتان و محدودیت توان این برنامه ببخشید. و در این شک نکنید که این همه توان تیم بود. ما بیش از این زوری و استعدادی نداشتیم.»
به گزارش ایسنا، برنامه «خندوانه» شامگاه ۲۳ تیر ماه اقدام به حذف نام وریا غفوری کرد که پس از انتشار ویدئوی این برنامه و برخی انتقادها، رامبد جوان و همچنین محمد بحرانی‌ صداپیشه «جناب خان» به صورت جداگانه از این بازیکن و هوادارانش عذرخواهی کردند.
و این در حالی است که روابط عمومی شبکه نسیم هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، «این شبکه هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی در پخش اسامی فرد خاصی ندارد.» و این رویکرد را به «سلیقه و نظر تیم تولید برنامه» مربوط دانست.


کد مطلب: 2493

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/2493/خندوانه-شاید-تاریخ-بپیوندد

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir